2 24

UTRZYMANIE RELACJI

Zdobądź zaufanie przez relacje


 

Budowanie relacji z Klientami to proces, który należy realizować ze szczególną dbałością o każdy element, dlatego proponujemy kampanie mające na celu nie tylko wsparcie działań sprzedażowych, polegające na badaniu opinii Klienta, ale również telefony okolicznościowe, wpływające na pogłębienie kontaktu z rozmówcą.

Poniżej przedstawiamy trzy kampanie:

Nice Call – dla dbających o dobre relacje z Klientami

Telefon okazjonalny - by skutecznie podnosić poziom zadowolenia

Obsługa reklamacji – nowy standard bezkonfliktowego załatwiania spraw

DLA KOGO:

Prosimy o kontakt, jeśli Twoja firma:

  • planuje zwiększyć rozpoznawalność
  • chce utrzymać dobry kontakt z Klientem
  • dba o pozytywny wizerunek
  • stawia na kompleksowe rozwiązania i wysoką jakość obsługi Klienta

ZAKRES USŁUGI:

  • określenie oczekiwań biznesowych
  • konfiguracja zaplecza teleinformatycznego
  • opracowanie materiałów szkoleniowych
  • przygotowanie scenariuszy rozmów oraz dedykowanej "ścieżki relacyjnej"
  • monitoring jakości i realizacji Usługi
  • nagrywanie i przechowywanie rozmów
  • rozbudowany raport z przeprowadzonych działań

 

 


miejsce realizacji uslugi 


METODY:

  • relacyjny charakter rozmów
  • indywidualne rozpatrywanie spraw

scenariusze 


CELE:

  • utrzymanie stałych, partnerskich relacji z Klientami
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

callcenter xs

POBIERZ PDF

ico 06NICE CALL

Nawiązanie kontaktu z Klientem po finalizacji transakcji wpływa na poziom satysfakcji z jakości obsługi. Dopełnieniem procesu sprzedażowego jest podziękowanie za skorzystanie z usług. Klient podczas takiej rozmowy może dodatkowo uzyskać informacje o danych teleadresowych i zostać zaproszony do kontaktu w przyszłości. Konsultant może ponadto zbadać opinię Klienta dotyczącą jakości produktów i usług.  Słowa podziękowania budzą u Klientów sympatię. Wyrażenie wdzięczności za nawiązanie, kontynuację lub poszerzenie współpracy jest z pewnością ważnym etapem budowania długofalowych relacji.


ico 08TELEFON OKAZJONALNY

Doskonałym uzupełnieniem cyklu obsługi Klientów są telefony okazjonalne.

Pozytywne reakcje Klientów na życzenia urodzinowe, świąteczne lub z innych okazji, przekładają się na chęć rozmowy w ramach późniejszych usług sprzedażowych.

Na potrzeby tej usługi proponujemy przygotowanie scenariusza zapewniającego przebieg rozmowy w przyjaznej atmosferze.


ico 07OBSŁUGA REKLAMACJI

W trosce o dobry wizerunek naszych partnerów biznesowych dbamy, aby podczas każdego kontaktu Klient po rozmowie był usatysfakcjonowany jej przebiegiem. Ze szczególną dbałością realizujemy obsługę reklamacji. Na podstawie zdobytego doświadczenia wiemy, że kluczowa w tej usłudze jest jakość obsługi.-więcej-

KORZYŚCI

 bezpieczenstwo BEZPIECZEŃSTWO
  • dwie lokalizacje zapewniające ciągłość usługi
  • kompletne raporty dostosowane do potrzeb Zleceniodawcy
  • scenariusze rozmów opiniowane przez Dział Prawny
  • odsłuchiwanie, ocenianie i przechowywanie nagrań w celu stałego podnoszenia jakości


 komfort KOMFORT
  • skuteczna forma prezentacji Firmy
  • pozytywny wpływ na wizerunek marki
  • relacyjny charakter rozmów zwiększający skuteczność działań
  • możliwość samodzielnego zdefiniowania zakresu i czasu realizacji usługi
  • spójność informacji przekazywanych Klientom
  • kompleksowość usługi


 komfort KOSZTY
  • możliwość znacznego ograniczenia kosztów
  • przejrzysty sposób rozliczania
  • szkolenie i podnoszenie kwalifikacji konsultantów realizujących usługę w cenie projektu


Adres firmy


Aplitt S.A.
ul. Arkońska 11, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS pod numerem 0000213059
Kapitał zakładowy: 191 610 386,00 zł

Telefon


Tel. +48 58 782 82 82
Fax +48 58 511 20 01

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl