2 06

TELEMARKETING

Liczy się każdy kontakt z Klientem



Bo Klient jest ważny
Zwracamy szczególną uwagę na to, aby w każdej rozmowie Klient był słuchany, a nie tylko słyszany. Traktujemy rozmówcę jak partnera, dokonujemy odpowiedniej analizy potrzeb, przedstawiamy najlepsze rozwiązania - to pozwala na zwiększenie komfortu odczuwanego zarówno po stronie Klienta, jak i konsultanta.

Dobre przygotowanie konsultanta = dobry wynik
Przed realizacją usługi organizujemy szkolenia dla wybranych konsultantów. Warsztaty obejmują zakres merytoryczny oraz trening ze sposobu prowadzenia rozmów. Testy z wiedzy merytorycznej oraz bieżące monitorowanie jakości poprzez cykliczne odsłuchiwanie nagrań przez szkoleniowców pozwalają na utrzymanie najwyższych standardów na każdym etapie realizacji usługi.

Poniżej przedstawiamy trzy kampanie:

Spersonalizowana oferta - dla stałych Klientów

Ogólna oferta - dla poszerzenia grona odbiorców 

Umawianie Spotkań Biznesowych - dla chcących nawiązać nowe kontakty

DLA KOGO:

Prosimy o kontakt, jeśli Twoja firma:

  • planuje zwiększyć zyski/poziom skuteczności
  • chce zwiększyć rozpoznawalność
  • stawia na kompleksowe rozwiązania i wysoką jakość obsługi Klienta
  • chce powierzyć sprzedaż produktu/usługi profesjonalistom

ZAKRES USŁUGI:

  • określenie oczekiwań biznesowych
  • konfiguracja zaplecza teleinformatycznego
  • opracowanie materiałów szkoleniowych
  • przygotowanie scenariuszy rozmów oraz dedykowanej ścieżki relacyjnej
  • monitoring jakości i realizacji usługi
  • nagrywanie i przechowywanie rozmów
  • rozbudowany raport z przeprowadzonych działań

 

 


miejsce realizacji uslugi 


METODY:

  • relacyjny charakter rozmów
  • sondowanie Klienta
  • pytania otwarte

scenariusze 


CELE:

  • zwiększenie wyników sprzedaży
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy


callcenter xs

POBIERZ PDF

 
ico 08SPERSONALIZOWANA OFERTA

Nie jest już tematem tabu, że sprzedaż za pośrednictwem telefonu, choć jest metodą niezwykle skuteczną, wciąż nie jest przez konsumentów dobrze postrzegana. A już same terminy - sprzedaż przez telefon, marketing telefoniczny, telemarketing, telesprzedaż, telemarketer, telefonistka - mogą przywoływać negatywne skojarzenia.

Dlatego właśnie, w oparciu o wiedzę i doświadczenie naszych specjalistów w dziedzinie obsługi Klienta, opracowaliśmy niestandardowy model biznesowy, zmieniający sposób myślenia o telemarketingu.

Wiemy, że Klienci, którymi sami przecież jesteśmy, są bardzo wymagający. W rozmowie telefonicznej nie ma miejsca na wątpliwe argumenty czy przeczytane z kartki gotowe sformułowania.

Jako Call Center, które z całą pewnością wyróżnia relacyjny sposób rozmowy z Klientem wiemy, że podstawą skutecznej rozmowy jest przede wszystkim swobodna komunikacja. -więcej-

ico 07OGÓLNA OFERTA

Skuteczna alternatywa dla pełnej prezentacji oferty.

Jesteśmy elastyczni w opracowywaniu dedykowanych usług. Oprócz działań polegających na przekonaniu Klienta do skorzystania z produktu lub usługi proponujemy krótszą wersję rozmów będącą alternatywą dla usługi opartej na pełnej prezentacji spersonalizowanej oferty.

Podczas realizacji usługi nasz zespół konsultantów w rozmowie z Klientem zaprezentuje działalność Państwa firmy, by po merytorycznym wstępie zachęcić do zapoznania się ze szczegółami Państwa oferty.

Materiały szkoleniowe opracowane przez doświadczonych trenerów zawierają nie tylko wskazówki do relacyjnej rozmowy, ale również sprawdzone metody, pozwalające na podwyższenie skuteczności działań telemarketingowych.


ico 06UMAWIANIE SPOTKAŃ BIZNESOWYCH

Usługa Umawiania Spotkań Biznesowych to niezwykle skuteczna metoda pozyskania nowego Klienta. W ramach tej usługi wykonanie telefonu jest pierwszym i najważniejszym krokiem, od którego zależy stopień zainteresowania rozmówcy. Na konsultantach spoczywa duża odpowiedzialność. Stałe podnoszenie kwalifikacji, udział w dedykowanych szkoleniach, śledzenie trendów na rynku jest więc elementem niezmiennym.

Dedykowani konsultanci w każdej rozmowie dążą do osiągnięcia celu, jakim jest umówienie spotkania.

Ponieważ usługa charakteryzuje się podwyższonym stopniem trudności, rozmowy mają charakter szczególny. Prócz właściwej autoprezentacji poprzez niekonwencjonalny sposób rozpoczęcia rozmowy, konsultanci już na początku dialogu dążą do budowania pozytywnych relacji oraz wzbudzenia zaufania Klienta. Wiemy, że tylko wiarygodny konsultant jest w stanie przekonać Klienta do proponowanego rozwiązania. Czynnikiem wpływającym na osiągnięcie sukcesu jest także właściwa postawa konsultanta – pewność siebie i wiara w przekazywane informacje.-więcej-

KORZYŚCI

 bezpieczenstwo BEZPIECZEŃSTWO
  • dwie lokalizacje zapewniające ciągłość usługi
  • scenariusze rozmów opiniowane przez Dział Prawny
  • kompletne raporty dostosowane do potrzeb Zleceniodawcy
  • odsłuchiwanie, ocenianie i przechowywanie nagrań w celu stałego podnoszenia jakości


 komfort KOMFORT
  • skuteczna forma prezentacji firmy
  • pozytywny wpływ na wizerunek marki
  • relacyjny charakter rozmów, zwiększający skuteczność działań
  • możliwość samodzielnego zdefiniowania zakresu i czasu realizacji usługi
  • pozyskanie nowych Klientów


 komfort KOSZTY
  • możliwość znacznego ograniczenia kosztów
  • przejrzysty sposób rozliczania
  • szkolenie i podnoszenie kwalifikacji konsultantów realizujących usługę w cenie projektu


Adres firmy


Aplitt S.A.
ul. Arkońska 11, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS pod numerem 0000213059
Kapitał zakładowy: 191 610 386,00 zł

Telefon


Tel. +48 58 782 82 82
Fax +48 58 511 20 01

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl