2 41

INFOLINIA

Postępujemy w myśl zasad: Wiem, co mówię, a nie mówię, co wiem


 

Szybka i sprawna komunikacja podstawą właściwego funkcjonowania firmy.

Infolinia stanowi jeden z najskuteczniejszych sposobów kontaktu Klienta z firmą, a także przyczynia się do wzrostu rozpoznawalności marki.

Usługa oparta jest na najwyższych standardach jakości obsługi Klienta.

W naszej ofercie zarówno dni oraz godziny realizacji usługi, jak i zakres udzielanych informacji mogą Państwo zdefiniować sami i dostosować do swoich indywidualnych potrzeb.

Poniżej przedstawiamy trzy kampanie:

Informacyjna i produktowa - dla stałych i potencjalnych Klientów

Okazjonalna – uruchamiana w przypadku akcji promocyjnych

Zapasowa/ IT Line – wsparcie dla biznesu i Klientów

DLA KOGO:

Prosimy o kontakt, jeśli Twoja firma:

  • planuje zwiększyć rozpoznawalność
  • stawia na kompleksowe rozwiązania i wysoką jakość obsługi Klienta
  • chce pozyskać nowych Klientów oraz stać się bardziej dostępną dla obecnych

ZAKRES USŁUGI:

  • określenie oczekiwań biznesowych
  • wielopoziomowy i w pełni definiowalny IVR
  • konfiguracja zaplecza teleinformatycznego
  • opracowanie materiałów szkoleniowych
  • przygotowanie scenariuszy rozmów oraz dedykowanej "ścieżki relacyjnej"
  • monitoring jakości i realizacji usługi
  • nagrywanie i przechowywanie rozmów
  • rozbudowany raport z przeprowadzonych działań

 


miejsce realizacji uslugi 


METODY:

  • aktywny dialog i właściwa identyfikacja potrzeb Klienta
  • indywidualne podejście do Klienta

scenariusze 


CELE:

  • pozyskiwanie nowych Klientów
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

callcenter xs

POBIERZ PDF

aktywny dialog i właściwa identyfikacja potrzeb Klienta

ico 06INFORMACYJNA I PRODUKTOWA

W ramach kampanii zapewniamy stałą, telefoniczną obsługę Klientów Państwa firmy. W trakcie rozmowy telefonicznej nasi konsultanci w profesjonalny sposób przekazują szczegółowe informacje oraz rozpoznają oczekiwania Klientów. Dzięki tym działaniom możliwe jest zaproponowanie konkretnego produktu, spełniającego oczekiwania indywidualnej osoby.
Nasze działania w dużej mierze ukierunkowane są na zachęcenie Klientów do skorzystania z propozycji produktowej.


ico 08OKAZJONALNA – URUCHAMIANA W PRZYPADKU AKCJI PROMOCYJNYCH

W ramach kampanii zapewniamy okazjonalną, telefoniczną obsługę Klientów Państwa firmy. Gwarantujemy merytoryczne przygotowanie konsultantów oraz możliwość szybkiego dostępu do informacji o akcjach promocyjnych.


ico 07ZAPASOWA/IT LINE

W ramach kampanii zapewniamy dodatkową, telefoniczną obsługę Klientów Państwa firmy. Zakres udzielanych przez naszych konsultantów informacji możecie Państwo zdefiniować sami. 

Kampania stanowi świetne rozwiązanie w przypadku konieczności telefonicznej obsługi poza godzinami pracy Państwa Firmy.

Dodatkowym atutem kampanii jest możliwość uruchomienia kampanii w trybie niemalże natychmiastowym.


KORZYŚCI

 bezpieczenstwo BEZPIECZEŃSTWO
  • dwie lokalizacje zapewniające ciągłość usługi
  • kompletne raporty dostosowane do potrzeb Zleceniodawcy
  • odsłuchiwanie, ocenianie i przechowywanie nagrań w celu stałego podnoszenia jakości


 komfort KOMFORT
  • szansa na pozyskanie nowych Klientów
  • skuteczna forma prezentacji Firmy
  • pozytywny wpływ na wizerunek marki
  • relacyjny charakter rozmów i właściwa identyfikacja potrzeb Klienta zwiększające skuteczność działań
  • możliwość samodzielnego zdefiniowania zakresu i czasu realizacji usługi
  • spójność informacji przekazywanych Klientom
  • kompleksowość usługi


 komfort KOSZTY
  • możliwość znacznego ograniczenia kosztów
  • przejrzysty sposób rozliczania
  • szkolenie i podnoszenie kwalifikacji konsultantów realizujących usługę w cenie projektu


Adres firmy


Aplitt S.A.
ul. Arkońska 11, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS pod numerem 0000213059
Kapitał zakładowy: 191 610 386,00 zł

Telefon


Tel. +48 58 782 82 82
Fax +48 58 511 20 01

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl