2 52

FLASH INFO

Bądźmy w stałym kontakcie


 

Poprawność, bieżąca aktualizacja danych Klientów, a także informacja o poszerzonej ofercie produktowej, są dla partnera biznesowego istotnymi elementami współpracy. Proponujemy usługę szybkiej weryfikacji i uzupełniania danych, która - dzięki dostępnym narzędziom teleinformatycznym -  może być wdrożona w bardzo krótkim czasie.

Poniżej przedstawiamy trzy kampanie:

Zmiana danych – dla ceniących stały kontakt z Klientem

Dostawa/Promocja – dla zwiększenia sprzedaży

Zmiany dostępności – dla wygody Klientów

DLA KOGO:

Prosimy o kontakt, jeśli Twoja firma:

  • kładzie duży nacisk na szybkość działań w połączeniu z bezpieczeństwem informacji
  • planuje zwiększyć rozpoznawalność
  • stawia na kompleksowe rozwiązania i wysoką jakość obsługi Klienta
  • chce pozyskać nowych Klientów oraz stać się bardziej dostępną dla obecnych

ZAKRES USŁUGI:

  • określenie oczekiwań biznesowych
  • konfiguracja zaplecza teleinformatycznego
  • opracowanie materiałów szkoleniowych
  • przygotowanie scenariuszy rozmów oraz dedykowanej "ścieżki relacyjnej"
  • monitoring jakości i realizacji usługi
  • nagrywanie i przechowywanie rozmów
  • rozbudowany raport z przeprowadzonych działań

 


miejsce realizacji uslugi 


METODY:

  • szybka realizacja w połączeniu z dobrym przygotowaniem merytortcznym
  • pozytywne nastawienie do Klienta

scenariusze 


CELE:

  • zwiększenie dostępności
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

callcenter xs

POBIERZ PDF

ico 06ZMIANA DANYCH

W celu zapewnienia możliwości kontaktu Klienta z partnerem biznesowym, proponujemy przeprowadzenie kampanii, której celem będzie poinformowanie Klientów niezwłocznie po zmianie danych firmy. Celem kampanii może być również aktualizacja danych teleadresowych przedsiębiorstwa, numeru konta bankowego, poinformowanie o zmianie handlowca zajmującego się obsługą Klienta.

Podczas rozmowy konsultanci mogą dodatkowo pozyskiwać stosowne zgody marketingowe, co pozwoli na przygotowanie baz do okazjonalnych akcji marketingowych.


ico 08DOSTAWA/PROMOCJA

Błyskawiczna informacja o dostawie lub nowych pozycjach w asortymencie może zwiększyć popyt na oferowany towar. W bardzo krótkim czasie wszyscy bądź odpowiednio wyselekcjonowani Klienci mogą zostać poinformowani o nowych produktach dostępnych w magazynie.

Celem kampanii może być również informacja o planowanych lub kończących się promocjach.

 

ico 07ZMIANY DOSTĘPNOŚCI

Naszym celem jest zapewnienie zawsze aktualnej wiedzy Klientów o dniach i godzinach pracy Państwa firmy. Dlatego w przypadku ich zmiany proponujemy szybką akcję informacyjną. W ramach usługi przekazywany jest krótki komunikat o zmianie dni i godzin otwarcia placówki w dniach świątecznych, podczas konserwacji systemów, remontów etc.


KORZYŚCI

 bezpieczenstwo BEZPIECZEŃSTWO
  • dwie lokalizacje zapewniające ciągłość usługi
  • kompletne raporty dostosowane do potrzeb zleceniodawcy
  • scenariusze rozmów opiniowane przez Dział Prawny
  • odsłuchiwanie, ocenianie i przechowywanie nagrań w celu stałego podnoszenia jakości


 komfort KOMFORT
  • szansa na pozyskanie nowych Klientów
  • skuteczna forma prezentacji firmy
  • pozytywny wpływ na wizerunek marki
  • relacyjny charakter rozmów i właściwa identyfikacja potrzeb Klienta zwiększające skuteczność działań
  • możliwość samodzielnego zdefiniowania zakresu i czasu realizacji usługi
  • spójność informacji przekazywanych Klientom
  • kompleksowość usługi


 komfort KOSZTY
  • niskie koszty usługi
  • przejrzysty sposób rozliczania
  • szkolenie i podnoszenie kwalifikacji konsultantów realizujących usługę w cenie projektu


Adres firmy


Aplitt S.A.
ul. Arkońska 11, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS pod numerem 0000213059
Kapitał zakładowy: 191 610 386,00 zł

Telefon


Tel. +48 58 782 82 82
Fax +48 58 511 20 01

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl