Emergency Express Service


OPIS USŁUGI:

Usługa polega na udzieleniu doraźnego wsparcia konsultingowego i technicznego związanego z usunięciem skutków i przyczyn awarii, bądź nieprawidłowego funkcjonowania środowiska teleinformatycznego. Usługa rozliczana jest na zasadzie Time & Material, co pozwala na szybkie podjęcie decyzji o zleceniu i rozpoczęciu realizacji prac. Koszty wynikają z rzeczywistej ilości roboczogodzin poświęconych przez konsultantów i inżynierów Aplitt na usunięcie awarii.

DLA KOGO:

Usługę kierujemy do firm, instytucji samorządowych, jednostek administracji publicznej oraz innych organizacji poszukujących doraźnego wsparcia związanego z koniecznością usunięcia skutków i przyczyn awarii, bądź błyskawicznego rozwiązania problemów związanych z funkcjonowaniem środowiska teleinformatycznego.

Prosimy o kontakt, jeśli Twoja firma:

  • nie posiada w danej chwili zasobów umożliwiających realizację prac zmierzających do usunięcia awarii lub problemu związanego z funkcjonowaniem środowiska
  • oczekuje szybkiego usunięcia awarii lub rozwiązania problemu związanego z funkcjonowaniem środowiska, co determinuje prawidłowe funkcjonowanie firmy
  • oczekuje realizacji prac związanych z usunięciem awarii również w niedziele, święta lub w godzinach nocnych


ZAKRES USŁUGI:

  • diagnoza i analiza zgłoszenia
  • przedstawienie propozycji i scenariuszy realizacji prac
  • realizacja zgłoszenia w ramach ustalonego zakresu prac
Usługę kierujemy do firm, instytucji samorządowych, jednostek administracji publicznej oraz innych organizacji poszukujących doraźnego wsparcia związanego z koniecznością usunięcia skutków i przyczyn awarii, bądź błyskawicznego rozwiązania problemów związanych z funkcjonowaniem środowiska teleinformatycznego. Prosimy o kontakt, jeśli Twoja Firma:
Nie posiada w danej chwili zasobów umożliwiających realizację prac zmierzających do usunięcia awarii lub problemu związanego z funkcjonowaniem środowiska
Oczekuje szybkiego usunięcia awarii lub rozwiązania problemu związanego z funkcjonowaniem środowiska, co determinuje prawidłowe funkcjonowanie firmy
Oczekuje realizacji prac związanych z usunięciem awarii również w niedziele, święta lub w godzinach nocnych

miejsce realizacji uslugi 


MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI:

  • w siedzibie Klienta na terenie całego kraju
  • zdalnie
  • w siedzibie Aplitt



scenariusze 


SCENARIUSZE REALIZACJI USŁUGI:

  • udzielenie wsparcia w ramach zgłoszenia

 

 

KORZYŚCI

 bezpieczenstwo BEZPIECZEŃSTWO
  • dostęp do doświadczenia i wiedzy inżynierów Aplitt
  • nieprzerwana realizacja prac związanych z usunięciem skutków i przyczyn awarii, bądź nieprawidłowego działania środowiska teleinformatycznego


 komfort KOMFORT
  • możliwość udzielenia wsparcia mimo braku umowy pomiędzy Aplitt a Klientem
  • możliwość udzielenia wsparcia w trybie 24/7/365


 komfort KOSZTY
  • jednorazowa opłata rozliczania na zasadzie Time & Material
  • brak opłaty stałej związanej z gotowością świadczenia usługi


Atrakcyjne warunki finansowania zakupu licencji programowania
Możliwość zmiany alokacji kosztów związanych z utrzymaniem oprogramowania z CAPEX na OPEX
Business Suite – pakiet oprogramowania umożliwiający ograniczenie kosztów zakupu do kilkudziesięciu procent
Stała dostępność programów competitive upgrade i innych promocji, umożliwiających obniżenie kosztów zakupu licencji

Adres firmy


Aplitt S.A.
ul. Arkońska 11, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS pod numerem 0000213059
Kapitał zakładowy: 191 610 386,00 zł

Telefon


Tel. +48 58 782 82 82
Fax +48 58 511 20 01

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl