SERVICE DESK


OPIS USŁUGI:

Service Desk to oprogramowanie stanowiące punkt kontaktu użytkownika końcowego z inżynierami systemowymi, administratorami oraz innymi pracownikami działu IT, świadczącego usługi wsparcia. System ten jest w wielu organizacjach decydującym czynnikiem, stanowiącym o szybkości i efektywności realizacji zgłoszeń użytkowników. Rolą systemu jest między innymi:

  • rejestracja, obsługa i archiwizacja całości zgłoszeń
  • wstępna weryfikacja zgłoszenia i przekazanie go do właściwego serwisanta
  • ciągłe monitorowanie postępów prac nad zleceniami wraz z możliwością ich eskalacji
  • bieżące informowanie użytkowników o statusie zgłoszenia
  • raportowanie

Z racji zaawansowania technologicznego stosowanych przez Aplitt S.A. rozwiązań jesteśmy w stanie przygotować i wdrożyć system Service Desk w ramach działu IT naszego partnera lub świadczyć usługi związane z rejestracją i obsługą zgłoszeń w ramach comiesięcznej opłaty.

DLA KOGO:

Usługę kierujemy do firm, instytucji samorządowych, jednostek administracji publicznej poszukujących wsparcia konsultingowego, wdrożeniowego lub utrzymaniowego dotyczącego rozwiązań klasy Service Desk.

Prosimy o kontakt, jeśli Twoja firma:

  • oczekuje możliwości rejestracji zgłoszeń helpdesk w systemie centralnym
  • wymaga automatyzacji procesu rejestracji i obsługi zgłoszeń
  • chce wykorzystywać w codziennym działaniu operacyjnym narzędzia i procedury zgodne z ITIL
  • oczekuje możliwości kontroli zakupionych i użytkowanych licencji
  • potrzebuje udostępnić użytkownikowi ergonomiczne narzędzie do rejestracji, śledzenia i raportowania zgłoszeń
  • wymaga narzędzi do zaawansowanego zarządzania incydentem oraz zmianą w obszarze IT
  • rozumie znaczenie narzędzia Service Desk jako środka do skrócenia czasu oczekiwania na realizację zgłoszenia


ZAKRES USŁUGI:

  • określenie wymagań biznesowych i funkcjonalnych projektu
  • analiza procesów biznesowych zachodzących w organizacji w obszarze sprzedaży, obsługi Klienta i marketingu
  • przygotowanie analizy przedwdrożeniowej
  • dostawa licencji i infrastruktury niezbędnej do uruchomienia usługi
  • realizacja wdrożenia zgodnie z dokumentacją analityczną
  • asysta wdrożeniowa
  • szkolenia użytkowników
  • asysta powdrożeniowa

miejsce realizacji uslugi 


MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI:

  • w siedzibie Klienta na terenie całego kraju
  • Aplitt Data Centers
  • zdalnie


scenariusze 


SCENARIUSZE REALIZACJI USŁUGI:

  • konsulting
  • wdrożenie
  • utrzymanie i optymalizacja

 

 

KORZYŚCI

 bezpieczenstwo BEZPIECZEŃSTWO
  • działanie w oparciu o najnowsze normy ITIL
  • pozyskanie narzędzia umożliwiającego zarządzanie incydentami, problemami i zmianami w IT
  • pełna kontrola nad polityką nadawania uprawnień do danych


 komfort KOMFORT
  • pełna wiedza na temat statusu wszystkich zgłoszeń w ramach centralnego punktu rejestracji zgłoszeń
  • wiedza o wszystkich zasobach IT zgromadzona w jednym miejscu
  • kontrola i możliwość optymalizacji procedur obsługi zgłoszeń wraz z pełną kontrolą nad ścieżką ich realizacji
  • szerokie spektrum analiz i raportów, umożliwiających podejmowanie trafnych decyzji biznesowych i inwestycyjnych, takich jak wymiana sprzętu


 komfort KOSZTY
  • optymalizacja kosztów posiadanych licencji poprzez możliwość zarządzania umowami SPLA i OLA
  • możliwość analizy stopnia wykorzystania zakupionych licencji celem ograniczenia kosztów zakupu licencji
  • optymalizacja kosztów i czasu niezbędnego na rejestrację zgłoszenia
  • ograniczenie kosztów związanych z opóźnieniem w realizacji, bądź całkowitym brakiem realizacji zgłoszenia


Adres firmy


Aplitt S.A.
ul. Arkońska 11, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS pod numerem 0000213059
Kapitał zakładowy: 191 610 386,00 zł

Telefon


Tel. +48 58 782 82 82
Fax +48 58 511 20 01

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl