ZIMBRA SaaS


OPIS USŁUGI:

Usługa polega na wdrożeniu i utrzymaniu domeny pocztowej wraz ze skrzynkami użytkowników w systemie pocztowym Zimbra w naszym środowisku chmurowym w oparciu o sprawdzoną i wysokodostępną platformę wirtualizacyjną. Dostarczenie usługi jest możliwe również poprzez bezpieczne kanały dostępu.

DLA KOGO:

Usługę kierujemy do firm, instytucji samorządowych, jednostek administracji publicznej oraz innych organizacji planujących wdrożenie rozwiązania pocztowego klasy biznes, planujących ograniczenie kosztów posiadania własnej infrastruktury teleinformatycznej oraz otwartych na rozwiązania Cloud Solution.

Prosimy o kontakt, jeśli Twoja firma:

  • wymaga zintegrowanego, bezpiecznego i wydajnego rozwiązania do obsługi poczty elektronicznej
  • potrzebuje wykorzystywać bezpieczną i niezakłóconą komunikację e-mail
  • wymaga dostępu do poczty z dowolnego miejsca i urządzenia mobilnego
  • dba o organizację terminarza firmowego
  • poszukuje rozwiązania zabezpieczenia urządzeń mobilnych i korespondencji e-mail przed dostępem osób niepowołanych
  • wymaga ochrony przed spamem i niechcianymi reklamami lub niebezpiecznymi wiadomościami e-mail
  • poszukuje mechanizmów umożliwiających zmianę alokacji kosztów związanych z obsługą środowiska informatycznego z CAPEX na OPEX
  • poszukuje rozwiązania umożliwiającego pełną, automatyczną synchronizację korespondencji na wszystkich urządzeniach użytkownika, w tym mobilnych, takich jak tablet, czy telefon

ZAKRES USŁUGI:

  • określenie wymagań biznesowych i funkcjonalnych projektu
  • usługi analityczne związane z przygotowaniem studium wykonalności (PoC)
  • przygotowanie założeń budżetowych oraz harmonogramu realizacji wdrożenia
  • wdrożenie żądanej funkcjonalności systemu pocztowego – na żądanie na dedykowanej instancji dla Klienta
  • wdrożenie usługi zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo – finansowym w środowisku chmurowym w oparciu o sprawdzone rozwiązania wirtualizacyjne
  • utrzymanie środowiska pocztowego
  • na życzenie - realizacja i obsługa zgłoszeń serwisowych i zarządzanie użytkownikami
  • migracja korespondencji oraz grup użytkowników do systemu pocztowego Zimbra

miejsce realizacji uslugi 


MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI:

  • w siedzibie Klienta na terenie całego kraju
  • Aplitt Data Centers
  • zdalnie


scenariusze 


SCENARIUSZE REALIZACJI USŁUGI:

  • konsulting
  • wdrożenie
  • utrzymanie i optymalizacja
  • monitoring

 

zimbra xs

POBIERZ PDF

 

KORZYŚCI

 bezpieczenstwo BEZPIECZEŃSTWO
  • zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i stabilności dostępności kluczowego narzędzia prowadzenia biznesu
  • ograniczenie ryzyka utraty bądź czasowego braku dostępu do poczty elektronicznej lub przerwania ciągłości operacji biznesowych, gdzie nieodzowna jest poczta elektroniczna
  • zapewnienie bezpiecznego dostępu do poczty elektronicznej poprzez różne kanały dostępu (ActiveSync dla urządzeń mobilnych, przeglądarka HTTPS lub bezpośredni dostęp do usługi protokołu IMAP dla stacji roboczych)
  • usługa świadczona jest z wykorzystaniem najnowocześniejszego sprzętu w ramach Aplitt Data Centers


 komfort KOMFORT
  • sprawdzone mechanizmy anty-spam i antywirusowe oparte na korporacyjnych rozwiązaniach F-Secure
  • zapewnienie dostępu i synchronizacji dla urządzeń mobilnych, stacji roboczych, końcówek w oddziałach klienta oraz centrali
  • zwiększenie mobilności i dostępności do informacji zgromadzonej w systemie pocztowym
  • pełny zestaw funkcjonalności Zimbra kliknij tutaj


 komfort KOSZTY
  • ograniczenie kosztów związanych z administracją systemem pocztowym oraz infrastrukturą niezbędną do jego utrzymania
  • zmiana alokacji kosztów związanych z utrzymaniem środowiska z CAPEX na OPEX
  • ograniczenie kosztów związanych z backupem i archiwizacją środowiska pocztowego


Adres firmy


Aplitt S.A.
ul. Arkońska 11, 80-387 Gdańsk
www.aplitt.pl

KRS pod numerem 0000213059
Kapitał zakładowy: 191 610 386,00 zł

Telefon


Tel. +48 58 782 82 82
Fax +48 58 511 20 01

E-mail


E-mail: kontakt@aplitt.pl